torsdag 13 juni 2013

Hellu sunshine

Alltså så mycket jag vantrivts på mitt jobb det sista. Bara mått dåligt av tanken. Och nu. nu hat jag ångest för att två möjligheter öppnat upp sig. Blivit erbjuden två jobb. Jag har så ont i magen. Alltså så ont. Inte för att lämna. Nä, det är bara sayonara bitches, men för att välja. Vad är rätt? Vad i helvete ska jag göra. Om en kvart ska jag göra samtalet och alla bara, gå på din magkänsla. Men jag har ingen magkänsla, jag har tappat den. Jag har bara ont i magen som fan. Och jag tror jag bestämt mig, men jag vet inte om det är rätt. Rätt för mig. Rätt för barnen. Och jag vill inte göra någon besviken. Jag tror jag går och kräks nu.

5 kommentarer:

  1. SPÄNNANDE!!!!!! nyfiken!

    SvaraRadera
  2. äsch, väljer du "fel" kan du alltid byta, ta det med mest förmåner/lön!

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. Det kommer att gå bra. Spännande

    SvaraRadera
  5. HALLÅ!!! har du SETT TRHOOC??? oh my. säger bara det.

    SvaraRadera