torsdag 5 juli 2012

Live and learn

Alltså jag tänker såhär att jag borde återuppta bloggandet för allas vår skull, det finns så mycket visheter i mig som behöver komma ut. Men sen tänker jag varför ska jag ba del ut dem, live and learn själva va. Ibland behöver man ta det den hårda vägen, rough you know, lida, kämpa, trial and error och carpe diem och all that shit. Ta det från en som vandrat den smala, snåriga vägen. Eller who am i kidding? Mitt liv har mest vart en autobahn. Liksom serverat. Eller nä. Kanske inte riktigt eller inte alls. Men det har inte varit maskrosbarnigt iallfall. Bara lite fattigt och så. Nåväl. Ni får skaffa vishet på egen väg. Jag har visst slutat servera den. Precis som Madge igår. Liksom det här är ingen greatest hits tour, det här är mina nya skiva tour och jag menar kommer du hit i nostalgica, fuck u motherfucker. Jag är the queen of pop, jag gör vad fan jag vill. Ps. Carpe diem, that's the fick i Am.

1 kommentar: