söndag 13 november 2011

My name is Doe, Jane Doe.

Jag försöker och vill vara Jane Doe, för jag bestämmer oftast inte innan vad jag ska skriva, utan fingrarna skriver vad de vill. Ibland är det pinsamt. Ibland personligt. Ibland ytligt. Oftast skit. Och alltid ganska ogenomtänkt och impulsivt, och sådant kan vara svårt att stå för senare. Det var bara något flyktigt i stundens hetta. Men mest vill jag inte att grannar, kollegor, klienter och andra i min verkliga vardag vet en massa blaj om mig. Jag vill vara tabula rasa. Jag vill var privat i min verklighet. Mystisk, hemlig, svår, Garbo, äsch nu drog jag det lite långt. En
liten blogg utan för mycket fuss, där det är du och jag och kanske någon till som är lite tjena, tjena passar mig fint. Typ så står det till. Ive got a license to kill. AndI'm going straight for your heart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar