fredag 24 augusti 2012

Förlåt på hens vägnar

Och sen ber jag om ursäkt till den stackars krake som kanske irrar sig hit och får läsa all den här deprimerande skiten som dessutom är full med stavfel, särskrivningen och saknar stycken. Men som vanligt är det inte den som skrivit bloggens fel, utan den som konstruerat iphonen. Ok, lite kanske det är bloggarna fel. Men bloggaren kan faktiskt inte hjälpa att hen är slarvig och lever efter mottot nu eller aldrig, fort ska det gå, effektivitet people livet är kort. Och så är ju iphonen dyslektiker. Det kan hen inte hjälpa. So don't get mad, get even.

2 kommentarer:

  1. Hahahaha! (dys-telefon ville skriva havsband) jag garvar gott i min soffa och har själv funderat i adhd tankar.
    Aja, älskar bloggen den deprimerande smörja du vräker ur dig!

    SvaraRadera
  2. Tack för den fina kompingangen du ger, men kan du inte ge mig en gratis PT istället. Med vänlig hälsning, otacksam och mkt bitter fitta. Skoja, jag blev mkt glad. Tack.

    SvaraRadera